بیومکانیک عضلات اسکلتی
بیومکانیک عضلات اسکلتی
450,000  تومان
وضعیت: موجود

بیومکانیک عضلات اسکلتی

عنوان: بیومکانیک عضلات اسکلتی
کد:
  • نویسنده: ولادیمیر ام. زاتسیورسکی، بوریس آی. پریلوتسکی
  • مترجم: حیدر صادقی، یاسمین علی پور عطاآبادی

ناشر:

علم و حرکت


قطع:

وزیری


نوع جلد:

شومیز


تعداد صفحه:

484


نوبت چاپ:

1


شابک:

9786005543667


سال:

1393

چکیده :

نمایش و ارائه دقیق و روشن بیومکانیک عضلات اسکلتی منبع مهمی برای آن دسته از افرادی است که به دنبال دانش پیشرفته بیومکانیک عضله هستند. این کتاب توسط متخصصان ولادیمیر زاتسیورسکی و بوریس پریلوتسکی نگاشته شده است. نوع نگاه متن به بیومکانیک عضله به طور کلی ــ از تارهای عضله تا هماهنگی عضلانی ــ این کتاب را در حوزه مربوطه منحصر به فرد نموده است.

با به کارگیری ترکیبی از شواهد تجربی و مدل های مکانیکی، کتاب بیومکانیک عضلات اسکلتی توضیحی برای کل بیومکانیک عضله در هنگام عمل آن در بدن طی حرکت فراهم می کند. این کتاب ابتدا به رفتار مکانیکی عضلات منفرد ــ از سطح سارکومر تا کل عضله ــ اشاره می کند. معماری عضلات انسان، خواص مکانیکی تاندون ها و عضلات پسیو، بیومکانیک عضلات فعال و جنبه های انتقال نیرو و جذب شوک عضله با جزئیات بیان می شود. سپس، موارد گوناگونی از عملکرد عضله طی حرکت انسان بحث می شود. همچنین، تبدیل نیروی عضله به حرکات مفصل، عملکرد عضله های دو مفصلی، عمل اکسنتریک عضله و هماهنگی عضلانی تحلیل خواهد شد.

بیومکانیک عضلات اسکلتی سومین جلد از مجموعه بیومکانیک حرکت انسان است. خوانندگان حرفه ای علوم حرکتی انسان به درک جامعی از بیومکانیک حرکت انسان که توسط یکی از محققان طراز اول جهان، دکتر ولادیمیر زاتسیورسکی ارائه شده است، خواهند رسید.

فایل های ضمیمه شده :

 
 
نظر شما
ایمیل، برای ارسال پاسخ(در مواقع ضرورت) دریافت می شود و منتشر نخواهد شد
اجرا و پشتیبانی: NikaIT